GRIP

Praktijk voor integratieve therapie

Klachtenregeling

Posted on 10 dec 2017 Reacties uitgeschakeld voor Klachtenregeling

Bent u ontevreden over ons?

Heeft u vragen of opmerkingen over onze diensten? Bent u ontevreden? Laat het ons alstublieft weten. Wij gaan graag met u in gesprek en willen er dan samen uit komen.

Het kan zijn dat u – ondanks een gesprek – ontevreden blijft. Of dat u het gesprek liever wilt doen met een onafhankelijk persoon er bij. Dan kunt u contact opnemen met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt u bij het indienen en de verdere afhandeling van uw klacht.

Hoe werkt de klachten functionaris?

De eerste stap is het indienen van uw klacht. Dat gaat via een klachtenformulier. U vindt dit op www.klachtencompany.nl. Het ingevulde formulier mailt u vervolgens naar  p3nl@klachtencompany.nl of u stuurt het per post naar Klacht&Company, Postbus 3106 2601 DC Delft.

Vindt u het lastig om de klacht goed te omschrijven of wilt u liever eerst overleggen, dan kunt u ook bellen met de klachtenfunctionaris:  088 – 234 1601 of 06 -49 66 53 50. Er zijn nog andere mogelijkheden om werk te maken van uw klacht of om daarbij ondersteuning te krijgen. De klachtenfunctionaris kan u daarover informatie geven.

U kunt ook navraag doen bij de Patiëntenfederatie Nederland: Churchilllaan 11, 3527 GV Utrecht 030 297 0303

Of Landelijk Meldpunt Zorg: Uitsluitend via internet: www.zorgklacht.nl